петак, 2. август 2013.

Nasumični nedeljni odabiri Vol. 2



Ovonedeljni ovogodišnji odabir. Mrzelo me redom da poslažem. Možda nekome posluži za šetnju.

Jason Isbell – Cover Me Up (Southeastern, 2013, Southeastern Records)
U najdražoj mi DBT pesmi ima jedan stih „Southern man tells better jokes“. Ta „tvrdnja“ je, bilo da su u pitanju šale kao takve ili umeće pričanja priča uopšte, sa poslednjim Džejsonovim izdanjem zavredila da se odmakne od učitanog joj stereotipa i pripisanog mita. Džejson se skinuo sa alkohola, oženio čarobnu Amandu Shires i snimio najbolji album u karijeri. „So girl leave your boots by the bed we ain't leavin' this room.“

Cam Penner – Rivers Forgotten (To Build a Fire, 2013, Self  Released)
Nisam sigurna koliko reklamne doskočice poput „zatvorio se u kolibu“, „postao lutalicom na raznim putevima“ ili „otišao je nekud u zabit planine“ zaista prodaju albume. Ili je to do potrebe publike da se pronađe u takvim opisima. Prethodni „Gypsy Summer“ bio mi je neuporedivo bolji. No, ukoliko ima onih koji ga nisu ukačili.

Mount Moriah – I Built a Town (Miracle Temple, 2013, Merge)
Zarobljenost. Prošlost. Duše sa kojima nam je teško da se pozdravimo.

Mire Kay – Somewhere Else, Here Still (The Rising Tide Lifts All Boats, 2013, A Tenderversion Recording)
Sazvučja koja u sećanje prizivaju ljude sa kojima si izgubio svaki kontakt – ako se uopšte susret u cilju razmenjivanja mp3 albuma u ono vreme sporog interneta može nazvati nekakvim bližim kontaktom. Jednom mi je jedna virtuelna prijateljica/poznanica nasnimila Audrey. Do preslušavanja ovog albuma nisam pomislila ni na nju ni na snolike Šveđe godinama. Sad se eto pitam šta li je sa njom.

Rayland Baxter – Bad Things (ashkeLon EP, 2013, ATO Records)
Kako karma zvuči kad se pretoči u pesmu.

Dan Michaelson and The Coastguards – By My Side (Blindspot, 2013, The state51 Conspiracy)
Ko da mi je neko bacio preteški klavir na srce, eto tako se ja osećam kad slušam ovaj album.

Case Studies – A Beast I Have Yet to Find (This Is Another Life, 2013, Sacred Bones)
Naravno da svaka pesma priziva slike. Metafore i beskrajna simbolika uz koju se tumači želja.

Cold Satellite – Glass Hands (Cavalcade, 2013, Signature Sounds Recordings)
Jeffrey Foucault sa bendom i ozvučene reči pesnikinje za koju prvi put čujem. „You always meant to leave, you always said you’d go, Come summer come fall, Come hard blown winter snow, Go ahead and walk away, Like you don’t even care, But leave me your glass hands to hold.“

David Ramirez – The Bad Days (The Rooster EP, 2013, Sweet World)
Ako pesme imaju potencijalnu moć da nas promene, nekim čudom preoblikuju u bolje ljude, onda je to ova pesma. Jedan čovek na putu. Čekanje. Prećutno razumevanje. Kućna himna za sve devojke i žene muzičara. 

John Moreland – God's Medicine (In The Throes, 2013, Last Chance Records)
Oklahoma je moja omiljena država u SAD. Ovo je Otis Gibbs za mlade.

Small Houses – The Last Night of Summer (Exactly Where You Wanted to Be, 2013, Yer Bird Records)
Uvek se nekako najviše rastopim na ono što upućuje na „poznato“ i „očekivajuće“. To je ta ušuškanost u kojoj si već bio, okružujući oset zvukovne sigurnosti. Letnji.

The Avett Brothers – Hammer Down (2013)

The Avett Brothers u znak sećanja na Molinu. 

2 коментара:

  1. Odličnost. Danijela, Iskra i Nuška spavaju. Plejlista je četvrti put na repeat-u. Pozdrav iz Novog Sada od desetonogog čopora Birta-Čkonjević.

    ОдговориИзбриши